PLAN YOUR DREAM


DREAM YOUR PLAN


  • Υπηρεσιεσ
    • website
    • E-SHOP
    • εφαρμογες για κινητα
    • digital marketing strategy
    • social media strategy
  • επαγγελματικα εργαλεια
    • oms(marketing system)
    • Webinar / Flexible webinars
    • myautomated webinar
    • εφαρμογη appointment
  • ΕΚΠΤΩΣΗ
  • σεμιναρια
  • καταναλωτησ
  • εισοδημα
  • Επικοινωνια

Το Social Media Marketing στον επιχειρηματικό κόσμο εξελίσσεται γρηγορότερα από ποτέ.




ΝEΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓIΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟYΝ ΝEΑ ΕΡΓΑΛΕIΑ ΠΟΥ ΔIΝΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤOΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡHΣΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤHΣΟΥΝ ΜΕΓΑΛYΤΕΡΟ ΜΕΡIΔΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΥΠOΘΗΤΗΣ ΠIΤΑΣ. ΤΟ ΨΗΦΙΑΚO ΜAΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚOΤΕΡΑ ΤΟ ΜAΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΟΙΝΩΝΙΚVΝ ΔΙΚΤYΩΝ (SOCIAL MEDIA MARKETING – SMM) ΑΠΟΤΕΛΕI ΠΛEΟΝ ΜΟΝOΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡHΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘEΛΟΥΝ ΝΑ ΒΡIΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚHΝΙΟ.



Το μάρκετινγκ στα social media αποτελεί πλέον ιδανικό τρόπο για την οικοδόμηση
ουσιαστικών σχέσεων με τους καταναλωτές.
Είναι ένα εξαιρετικό μέσο για τη διανομή πολύτιμου περιεχομένου, την παροχή υποστήριξης
στους πελάτες, την προώθηση προϊόντων και την προβολή του brand μιας επιχείρησης.
Η ομάδα μας θα δημιουργήσει μια καινοτόμο καμπάνια μάρκετινγκ στα κοινωνικά μέσα
που θα προσελκύσει γρήγορα ένα μεγάλο κοινό.
Έχουμε εμπειρία σε πολλές πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων όπως
το Facebook, το Instagram, το Youtube και το Linkedin.
Θα εκπλαγείτε από την απόδοση της επένδυσης που μπορεί να επιτύχει αυτή η μορφή μάρκετινγκ.



1. Ορίστε τους στόχους σας



Το πιο σημαντικό και κρίσιμο βήμα είναι να ξεκαθαρίσετε το ποιες είναι οι προσδοκίες σας από τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Θέλετε να: αυξήσετε το brand awareness της επιχείρησής σας;

προωθήσετε ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία;

προσελκύσετε κοινό στο φυσικό σας κατάστημα; αυξήσετε τις πωλήσεις του eshop σας;

Σε πρώτη φάση θα πρέπει οι στόχοι σας να είναι ρεαλιστικοί και μικροί. Ξεκινήστε κάνοντας ένα πλάνο με τα social media που χρησιμοποιεί το κοινό σας και δημιουργήστε το κατάλληλο περιεχόμενο (κείμενο, φωτογραφίες, βίντεο). Πραγματοποιήστε έρευνα για το τι κάνουν παρόμοιες επιχειρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο και πάρτε ιδέες. Ιδανικά δημιουργήστε ένα μηνιαίο πλάνο με τις αναρτήσεις που σκοπεύετε να πραγματοποιήσετε. Μείνετε συνεπής με αυτό και εξασφαλίστε έτσι τη μέγιστη δυνατή αλληλεπίδραση με το κοινό σας. Εργαλεία διαχείρισης περιεχομένου όπως το Hootsuite, το Buffer, το Sprout Social κ.α. θα σας εξοικονομήσουν πολύτιμο χρόνο μιας και σας επιτρέπουν να προγραμματίσετε τις αναρτήσεις σας σε όλα τα μέσα ταυτόχρονα. .



2. Ανάλυση Ανταγωνισμού



Παράλληλα με την δημιουργία της στρατηγικής σας θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας τη στρατηγική που ακολουθούν οι ανταγωνιστές σας. Θα πρέπει να εξετάσετε: ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιούν με ποια συχνότητα δημοσιεύουν το υλικό τους τι είδους αναρτήσεις πραγματοποιούν και κυρίως τι είδους αλληλεπίδραση έχουν με το κοινό τους Αυτό θα σας βοηθήσει να δείτε ποια είναι η γενική τάση του καταναλωτικού κοινού απέναντι στο κλάδο στον οποίο δραστηριοποιήστε.



3. Ανακαλύψτε το κοινό σας



Το επόμενο βήμα είναι να ορίσετε το κοινό στο οποίο θέλετε να απευθυνθείτε. Το περιεχόμενο που θα ανεβάζετε θα πρέπει ανταποκρίνεται πλήρως με τις προτιμήσεις του κοινού-στόχου σας. Καθορίστε το κοινό σας με βάση συγκεκριμένα: δημογραφικά χαρακτηριστικά (ηλικία, φύλο, επάγγελμα, εισόδημα κλπ.) γεωγραφικά χαρακτηριστικά (περιοχή, πόλη, νομός, χώρα κλπ.) και συμπεριφορικά χαρακτηριστικά (ώρες της ημέρας που βρίσκονται στα social media, μέσα που χρησιμοποιούν, αν αγοράζουν online κλπ.). Τμηματοποιώντας και αναλύοντας αποτελεσματικά το κοινό σας, θα μπορέσετε να δημιουργήσετε στοχευμένες αναρτήσεις και διαφημίσεις. Μπορείτε ακόμα να δημιουργήσετε συγκεκριμένα προφίλ πελατών, τα γνωστά Customer Personas, με εύχρηστα social media marketing tools



4. Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο



Το περιεχόμενο και η δημιουργία του αποτελεί ίσως τη μεγαλύτερη πρόκληση στο social media marketing. Μην ξεχνάτε ότι στον κόσμο του Digital, το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς. Ακόμα και εάν έχετε ακολουθήσει πιστά τα παραπάνω βήματα, το λάθος περιεχόμενο μπορεί να καταστρέψει ολόκληρη τη στρατηγική σας. Καθορίστε ένα συγκεκριμένο ύφος στις αναρτήσεις σας ώστε να μπορέσετε να επικοινωνήσετε το κατάλληλο brand image προς το κοινό σας. Το περιεχόμενο μπορεί να περιλαμβάνει βίντεο, εικόνες και κείμενα. Θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί ώστε όλα να ταιριάζουν αρμονικά μεταξύ τους. Μια σωστή Φωτογράφηση Social Media θα σας δώσει προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών σας, μιας και θα σας εξασφαλίζει υλικό που μπορείτε να αξιοποιήσετε για να προωθήσετε αποτελεσματικά την επιχείρησή σας.



5. Δείτε τα αποτελέσματα και αναπροσαρμόστε



Το social media marketing αποτελεί την

στρατηγική διοίκηση,

διαχείριση,

εποπτεία και ανατροφοδότηση των Social Media

με τέτοιο τρόπο ώστε να:

Ενισχύεται η αξιοπιστία &

η αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης

ή του brand σας.

Εξασφαλίζεται η μέγιστη αλληλεπίδραση

με το κοινό στόχος.





ATHENS - PAROS - CRETE