Το πιο σημαντικό και κρίσιμο βήμα είναι να ξεκαθαρίσετε το ποιες είναι οι προσδοκίες σας από τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Θέλετε να: αυξήσετε το brand awareness της επιχείρησής σας;
προωθήσετε ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία;
προσελκύσετε κοινό στο φυσικό σας κατάστημα; αυξήσετε τις πωλήσεις του eshop σας;
Σε πρώτη φάση θα πρέπει οι στόχοι σας να είναι ρεαλιστικοί και μικροί. Ξεκινήστε κάνοντας ένα πλάνο με τα social media που χρησιμοποιεί το κοινό σας και δημιουργήστε το κατάλληλο περιεχόμενο (κείμενο, φωτογραφίες, βίντεο). Πραγματοποιήστε έρευνα για το τι κάνουν παρόμοιες επιχειρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο και πάρτε ιδέες. Ιδανικά δημιουργήστε ένα μηνιαίο πλάνο με τις αναρτήσεις που σκοπεύετε να πραγματοποιήσετε. Μείνετε συνεπής με αυτό και εξασφαλίστε έτσι τη μέγιστη δυνατή αλληλεπίδραση με το κοινό σας. Εργαλεία διαχείρισης περιεχομένου όπως το Hootsuite, το Buffer, το Sprout Social κ.α. θα σας εξοικονομήσουν πολύτιμο χρόνο μιας και σας επιτρέπουν να προγραμματίσετε τις αναρτήσεις σας σε όλα τα μέσα ταυτόχρονα. .