Το επόμενο βήμα είναι να ορίσετε το κοινό στο οποίο θέλετε να απευθυνθείτε.
Το περιεχόμενο που θα ανεβάζετε θα πρέπει ανταποκρίνεται πλήρως με τις προτιμήσεις του
κοινού-στόχου σας. Καθορίστε το κοινό σας με βάση συγκεκριμένα:
δημογραφικά χαρακτηριστικά (ηλικία, φύλο, επάγγελμα, εισόδημα κλπ.)
γεωγραφικά χαρακτηριστικά (περιοχή, πόλη, νομός, χώρα κλπ.)
και συμπεριφορικά χαρακτηριστικά (ώρες της ημέρας που βρίσκονται στα social media, μέσα που χρησιμοποιούν, αν αγοράζουν online κλπ.). Τμηματοποιώντας και αναλύοντας αποτελεσματικά
το κοινό σας, θα μπορέσετε να δημιουργήσετε στοχευμένες αναρτήσεις και διαφημίσεις.
Μπορείτε ακόμα να δημιουργήσετε συγκεκριμένα προφίλ πελατών,
τα γνωστά Customer Personas,
με εύχρηστα social media marketing tools